Friday, January 8, 2010

Ngelenyor


Orang lelaki pake minyok rambut minyak nyor pun deme ngelenyor. Tapi ye pun bau minyak nyor tu macam bau pheromone. Ape ke jadah pulak pheromone tu? Tu sejenis bau yang dibuat oleh satu komuniti binatang yang menyebakkan binatang syok nak datang kat binatang yang mengeluarkan bau pheromone. Tu pase kat pasaran ade minyak wangi berjename pheromone. Tu le gunenye macam minyak senyonyong le. Tapi minyak senyonyong bagi orang yang dah kuat ngelenyor kat seseorang tapi orang tu menolak. Pase doh ngelenyor juge kat perempuan tu yang jantan bertekad balun le dengan minyak senyonyong. Tapi bende rope ni bukan elok dipake biasenye ade bende karut marut bersame dengan minyak tu yang menyebabkan perempuan yang tak suke kat jantan tadi terbalik kot jadi ngelenyor kat lelaki tu.

Itu care orang dedulu nak tebus maruah dan berusahe memiliki orang yang mereka dah suke bebeno. Pase ape deme suke ,pase doh ngelenyor beno. Ni Dango Mamamat pesan kat awok suroh nulihs bab ngelenyor ni. Ni awok nerei cite bab ngelenyor . Kat sekolah bebudok ngelenyor rame beno. Mane tak ngelenyor dah memasuki alam remaje. Mole le rase nok disayangi dan menyayangi dalam kate lain dah ngelenyor. Tapi biasenye sang jantan saje nok sesuke je. Sesilap di test nye sang betine ngelenyor nanti, lepahs tu tingge di deme moh lagi kuat le ngelenyor sang betine tu nanti.

Awok bepesan kat orang pompuan jangan gate ikut lelaki walo pun die rapat ape tah lagi bukan muhrimnye. Pase kot mase ngikut minum di balunnye buboh ubat khayal yang bagi kuat ngelenyor nye sang betine nanti kan naye. Yang lagi aku riso ubat terkini yang aku dengo ade kat pasaran. Bile kene rogol tak ingat ape yang berlaku dan tak kan beranak. Kalo tak beranak pase di rogol tu tak ape le, tapi ubat tu dengonye boleh menyebabkan mandoi sampe menopaus. kan naye tu, jadi jangan pase nak ngelenyor tak tentu pase. Kalo moh dah gate nok menikoh, suruh jantan tu masok minang, lepahs tu balun le segale ngelenyor yang ade. Hale, berkat, bunuh setan, senaman, hilangkan ngelenyor kan bagus tu.

Awok bagi tau orang pompuan ni dan seme yang layan blog awok le. Kate dek orang tetue mase mude kite datang ngelenyor 3 kali. Kalo doh sampe kali ketige tu biasenye jadi lekojenye. Awok ngire diri awok, eh ye juge. Awok dulu pun kali ketige ngelenyor baru jadi. Tu tak ape pase belum kawin patut le datang ngelenyornye tu. Tapi yang orang pompuan patut riso orang lepahs kawin pun datang embak ngelenyornye pun 3 kali. Yang awok riso awok belum sekali pun datang ngelenyor pun. Adik awok dah 3 kali doh, nampak macam dah tak buat doh. Yang emak sebelah sane pun sorang belum datang embaknye, setahu aku le. Kot die pande simpan entah le si Aziz. Si Jun pulak dah 2 kali datang embaknye, tunggu aje le.

Yang belum kawin tu, cecepat le cari pasangan, ape ke henye tak kekawin. Kalo awok ,awok tau tak mampu, pase awok tak kaye . Moh doh kaye , tak tau le nanti. kate dek kekawan pulak kalo tak mampu kamu Nikoh Misyar je. Macammane ustaz boleh ke, tang ini aku tak tanye ustazah, tak diberi deme juge kot. Ustazah pun geram kat lakinye yang doh datang ngelenyor kan.

4 comments:

Hanz_Azdi said...

teman merenyam ngan tengok perkataan 'nyelenyor' nih...hehehe...tapi die lebeh korang 'gatei' yer kot?

AZAM KUALA KANGSAR said...

Teman le ni tak dan nak ngelenyor, sebok beno dgn he anak2, tah le....

Mamamat said...

Salam tuan
Mase teman bebudak, arwah opah kata, "Kalo iyerpun nak ngelenyor, tungguler bile udah kojer nanti. Ini idak. Tak dan dan".
Kalo opah teman negur kakak teman pulak, macam ini ghuper basenye,"Biji kome ni udah ngeletek ape?"
Teman dengor, tapi buat2 labang...

Aa said...

Hanz Azdi - Aje beno yop

Azam - Gune strategi serampang due mate

Mamamat - power punye opah.