Wednesday, January 27, 2010

Megholoh


Awok termegholoh tadi , ate jelepek weh sampe ghomah pukoi 7 pm .
Terjage pukoi 12.45 teru sberqiamullail dengan PC untuk update blog dan ikut mase yang ade ni je awok posting bye, bye uwaaaaahhhhhh.
Selamat bermimpi yang indah-indah .

6 comments:

izawani said...

Salam perkenalan...

Seronok membaca... kelakar...

tajnur said...

Salam!
Hoi mak, tu megholoh sakan namanya!
Biasanya kalo teman menebeh semak, peghopok (mcm anak pokok buluh)dan betoikan tebing2 kat alor2 sungei! Lepaih tu, mesti lapor bebenor tentulah makan nasi bermumbun. Lepaih solat je, membuntang tidor sampei ke petang!

Sharouk said...

Terima kasih izawani semoga rajin saling melawat dan memberi idea.

Tajnur aimak lorat beno mike sampe muntang, kalo dok kampong dulu awok nyemedang nebahs tapi doh jadi orang pekan ni moh setaun sekali ade le.

Ein MatRodi said...

Salam..
Elok juga mike ketengahkan base kiteni..kalo dapat seragamkan sistem ejaan dan sebutan..

Sharouk said...

Ein Mat Rodi, bantu le awok ye.

Hanz_Azdi said...

ate kome megholoh pun megholoh ler, buntang pun buntang ler..ase kome jangan bedengkor tu kuat sgt sampe ganggu oghrang lian nak tido..Ni sampe teman menguse, libang libu, mate pejam tapi tak leh nak lena, sudoh ler...harap maklum....hehe