Thursday, December 17, 2009

Sudut lain kemenangan Mesia 1 - 0.

Ape-ape pun tahniah dengan kemenangan pasokan Mesia. Saya belum boleh berpaushati, melainkan mereka selepas ini boleh mendapat kemenangan lain. Setakat Sukan SEA boleh la.

Sudut pandangan 1:

Tahniah kepade Aidil kerane memake pakaian yang lebih Islamik. Agor gaye pemakeyan beliao menjadi contoh kepade anok mude, sebagemane Nor Saiful Zaini pemain hoki negare. Main dapat pahale, bukan main dapat dose kerane membuke aurat. Jelas pemakeyan begitu tak menjadi masaalah untuk main dan menang.

Sudut pandangan 2:

Dan juge pemain Mesia mengorat amoi Laos tu yang aku nampok No. 3 tu sape ye Mahali ye dan Guru siap siul gaye Nabil lagi. Deme awe-awe doh menampakkan tak berdisiplin berbanding pasokan lain. Gayenye perlu check disiplin di situ. Dalam upacare tu yeop, kalo kat luo tu lantok kome le. Dah tak dan dan kome ni pun.

Sudut pandangan 3:

Harapah mereke ni jangan lambung tetinggi nanti jatuh berdebab. Pemain Mesia ni jangan lambung tetinggi nanti naik tocang deme ni, selalunye gitu le. Kalo jurulatihnye K Rajagopal puji tetinggi tak ape, itu bagus. Kerana kalo dah puji tetinggi belaio kene sentiase jage prestasi pasokannye dan meningkatkan bbeberape kelemahan pasokan Mesia.

4 comments:

Hanz_Azdi said...

ye beno ler labun chor tu..deme nih bukan leh kite puji melambung sangat yoep. Harap pas deme berlatih lagi & selalu adakan 'international friendlies' lawan pasukan yg lebih baguih sikit seperti Jepun, Korea Utara ker Iran ker. Kalau boleh tu tiap bulan kita kene lawan deme tu. Deme nih bebudak lagi yoep, kang lekaih lupe diri & bangge diri..pastu mule ler main pun cam haram jadah ler pulak..tu asik kalah semedang. Tu ler penyakit pasukan Mesia 20 lebih dah nih. Apa pun teman pun nak ucap tahniah kat Rajagopal kerana die boleh jage disiplin bebudak tu. Nampaknya kita main ade jugak ler peningkatan.

Boy said...

Pandang 1 : Aje ngan iye!
Pandang 2 : Teman ingat teman sorang je berpandangan rope itu semalam....sebelum penyampaian hadiah tu smlm pun teman terdetik doh mesti ade amoi yang kene ngorat....memandangkan aksi terkinje2 pemain m'sia & lenglenggok amoi2 laos tu...barang muda....aje ngan rope itu le yeop...mujo deme ngorat orang betina...kalo deme ngorat jantan! Haruu..kalo nak ngorat pun tgk tempat le ye dok?...
Pandang 3 :Kita tgk kebijaksanaan players. "Untuk berjaya itu payoh, mengekalkan kejayaan itu lagi payoh"-kate cekgu sains teman dulu.

Sharouk said...

aDE KE IJAK

hilmi shamsuri said...

:-)