Saturday, December 19, 2009

Bak

Terlupe nok ngelih filem Ong Bak 3. tajuk tak kene mengene dengan filem ini ye. Cuma teman minat beno dengan Tony Jaa ni. Pade teman le, antare semua aktor martial art yang teman minat Tony Jaa sebab seninya memang amat ketare dalam bidang ini. Kalo ade sesape yang ade VCD ni bak le teman nok pinjam, kalo bagi terus lagi tak ape. Kalo yang dekat tu teman datang romah ambik pun tak ape.

Kan elok kale ade orang buat satu persatuan VCD khasnye VCD ceramoh. Pase yang utamenye boleh kite bertuko-tuko VCD. Tak salahkan, mane ade cetok rompakkan. Teman tak tergamok ambik lagu artis-artis dan simpan kat lap top teman, rase bersaloh je. Kalo ade yang doh tak nok VCD lame tu jangan buang , bak sini bagi kat teman ni. Teman malahs nak membeli, tapi memake aje gemo. Tak salohkan, ase yang memberi tu membenokan. Rasenye banyok simpanan VCD kiteme yang terperosok dalam simpanan masing-masing tanpa ade manafaatnye. Kan elok di edo kan ago pahalanye sentiase mengalio selagi VCD tu beredo. Ni pahale VCD tu terperap je kat romah rugi bebeno. Bak sini boleh awok bukak satu laman VCD nanti yang berupaya mengedokan VCD yang bebagus le

Tapi bile hanto VCD tu jangan pepase pulak hanto yang haru, check dulu mane le tau kot teranto yang haru. Tak mau teman nyimpan VCD gitu, nanti naye teman dunie akhirat. Ce ngelih bebeno VCD tu yang bagush bak sini yo teman edo kan kat kekawan. Jadi dapat le kite kongsi sesame. Pase teman teringat mase teman mule minat agame tu pase ade kawan teman yang bername Kamaruddin Mokhraji (Kamalito) yang bagi teman mase tu kaset yang popular. Bile teman dengo kaset tu, mule timboi keinsafan teman nok meneroke ilmu melalui kaset dan kuliah dengan lebih berkesan Toche Kamalito.

Kalo ade kome nok bagi VCD yang bebaik kat teman anto kat alamat sini:

Sharipuddin bin Jaafar
No 7 kampong Buaia, Menora
33000 Kuala Kangsar
Perak Darul Ridzuan.

2 comments:

Hanz_Azdi said...

kaset-2 ceramoh agame hat lelame tu ade ler chor..kot mike hendok dengor, boleh nanti teman anto ke alamat mike yer? Tapi yer sungguh juge teman pun tak cek balik, entoh boleh main elok laghi ke idak. Ate teman pun dah takder 'cassette player' mane nak dironjang kaset tu.
VCD tu tak berape ade, rase teman..banyok pilem bebukan ade ler, kalau hendok leh teman anto sekali kaset tu..hehe..ghuro je.

sharouk said...

Kalo nak anto ape salohnye