Friday, June 4, 2010

YAHUDI nak hajap.

”Perangilah mereka [YAHUDI], nescaya Allah akan menyeksa mereka dengan (perantaraan) tangan kamu, dan Allah akan menghinakan mereka serta menolong kamu menewaskan mereka, dan Dia akan memuaskan hati orang-orang yang beriman”. [Surah At-Taubah (9) : 14].


Itu je patutnye balun Yahudi ni. Takut apa kan dah ada jaminan Allah tu cuma siapa yang hendak memimpinnya setakat demo maaf la hati kecil awok mengatekan denye apoh tak hajap.
Tanah Palestin dari warna hijau penuh dah jadi banyak tu yang gambar last sekali nak demo lagi, maaf le pi mabuk la.

2 comments:

Hanz_Azdi said...

ape kate anok-anok kite sanggup bagi name daftar untuk pegi perang dengan askar Israel, Yahudi Zionis? Kite sendiri? Entah le. Ni anaok-anok kite sanggup pegi ni, sanggup kite restu deme tu?

Sedih tu sedih jugak tapi kalau hal perang ni elok le tu. Bukan semua askar sanggup jugak. Ni kan pulak orang awam yg tak terlatih tapi paham keperluan bersame perjuangan membela tanah suci atau kiblat pertama orang Islam di Baitulmuqaddis & Palestin. Kite doakan sape-2 yg mampu & mahu pegi tu kejayaan & kalau ditakdirkan mati pun yo le syahid. InsyaAllah.

Sharouk said...

Aku tunggu kepimpinan yang brwibawa je